Słuchamy głosów Klientów i dbamy o ich codzienny komfort w korzystaniu z produktów naszego Banku, dlatego specjalnie dla Was mamy coś nowego!
- dedykowaną aplikację „BS Sztum” (dzięki której będziecie mogli szybciej skorzystać z nowych funkcjonalności udostępnionych przez Bank Spółdzielczy w Sztumie) – w zamian aplikacji „Nasz Bank”. Teraz znajdziesz nas bez problemu!
Zachęcamy do jej pobrania!
Informacja dla dotychczasowych użytkowników aplikacji Nasz Bank
- Użytkownicy systemów Android
Użytkownicy aplikacji Nasz Bank nadal mogą korzystać z tej aplikacji – na dotychczasowych zasadach.
Jeśli jednak zdecydujesz się na zamianę aplikacji z Nasz Bank na aplikację dedykowaną BS Sztum, wykonaj poniższe kroki:
1. Zaloguj się do aplikacji Nasz Bank
2. W menu Ustawienia wybierz „Usuń użytkownika”
3. Odinstaluj aplikację Nasz Bank
4. Zainstaluj aplikację BS Sztum i ponownie aktywuj aplikację łącząc ją z rachunkiem bankowym
W przypadku, jeśli już na początku aplikacja Nasz Bank zostanie odinstalowana to, bez usuwania użytkownika:
1. Zaloguj się do bankowości internetowej
2. W trakcie logowania wybierz opcję „Przełącz na autoryzację SMS” (w przypadku jeśli korzystasz z autoryzacji mobilnej)
3. Po zalogowaniu do bankowości w zakładce Ustawienia → Kanały Dostępu i Urządzenia → „Usuń” urządzenie, na którym zainstalowana była aplikacja Nasz Bank
4. Pobierz aplikację BS Sztum i aktywuj ją łącząc z rachunkiem bankowym.
- Użytkownicy systemów iOS
Wystarczy zaktualizować swoją dotychczasową aplikację BS Sztum