Już jest! Przelew BLIK na telefon w aplikacji BS Sztum/Nasz Bank i SGB Mobile
Bez numeru konta, wystarczy numer telefonu!
WYŚLIJ PRZELEW BLIK NA TELEFON
- Nie musisz znać numeru rachunku bankowego
- Przelew na konto odbiorcy dociera w kilka sekund
- Z usługi możesz korzystać 24/7
ODBIERZ PRZELEW BLIK NA TELEFON
- O każdej porze dnia i nocy (nawet w weekendy i święta)
- Wprowadź swój numer telefonu do odbierania przelewów BLIK
Odbieranie przelewów BLIK na telefon dostępne jest w wybranych bankach, które oferują taką usługę.
Aktywuj usługę przelew na telefon BLIK
W aplikacji BS Sztum/Nasz Bank wejdź w Ustawienia (w dolnej części ekranu)
W aplikacji SGB Mobile wejdź w ustawienia BLIK i zarejestruj numer telefonu do odbierania przelewów.
Jak wykonać przelew BLIK na telefon?
W aplikacji BS Sztum/Nasz Bank
W aplikacji SGB Mobile
1. Wybierz ikonę BLIK w dolnej części menu aplikacji
2. Na dole naciśnij ikonę "Przelew na telefon BLIK"
3. Wprowadź ręcznie numer telefonu lub wybierz z listy kontaktów
4. Wypełnij pola, wskaż kwotę przelewu
5. Zaakceptuj
Teraz w łatwy i szybki sposób zrealizujesz małe przelewy.
Nie masz aplikacji BS Sztum?
Pobierz aplikację BS Sztum na system Android i iOS i w łatwy sposób zarządzaj swoimi finansami.
Bank zawsze pod ręką!