Mobilne potwierdzanie transakcji realizowanych w bankowości internetowej jest proste i wygodne. Zdarza się jednak, że nie masz dostępu do urządzenia, na którym zainstalowana jest aplikacja. Dlatego udostępniamy możliwość samodzielnej zmiany sposobu autoryzacji z mobilnej na hasła SMS.
UWAGA! Z możliwości samodzielnej zmiany sposobu autoryzacji mogą skorzystać tylko użytkownicy, którzy podali w Banku swój aktualny adres e-mail.
Jak to zrobić?
- Zaloguj się do bankowości internetowej (wpisz Identyfikator, hasło i ewentualnie zaakceptuj wybór urządzenia zaufanego – jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś).
- Wybierz opcję „Problem z autoryzacją mobilną? Przełącz na autoryzację SMS”.
- W wiadomości e-mail otrzymasz kod do akceptacji zmiany. Wprowadź go w otwartym oknie logowania do Internet Banking.
- Po poprawnym przepisaniu kodu z wiadomości e-mail na ekranie wyświetli się strona z zestawem losowo wygenerowanych pytań. Odpowiedz na nie w celu potwierdzenia swojej tożsamości.
- Jeżeli udzielisz nieprawidłowych odpowiedzi operacja zakończy się niepowodzeniem. Bez obaw, możesz ponownie rozpocząć proces zmiany zaczynając od punktu 1.
W przypadku udzielenia poprawnych odpowiedzi sposób autoryzacji zostanie zmieniony.
- GOTOWE!
Pamiętaj - w trakcie pierwszego logowania, po zmianie autoryzacji zostaniesz poproszony o wprowadzenie kodu autoryzacyjnego – zapamiętaj go! Od tego momentu będziesz go zawsze wpisywać jako dodatkowe potwierdzenie Twojej tożsamości wraz z hasłem otrzymanym w wiadomości SMS.
Jak zmienić autoryzację z SMS na mobilną?
Możesz dokonać tego w prosty sposób!
W bankowości internetowej
Zaloguj się → Zakładka „Ustawienia” → Wybierz i rozwiń „Bezpieczeństwo” → Naciśnij przycisk „Zmień” widoczny przy opcji Sposób autoryzacji operacji
W aplikacji mobilnej BS Sztum
Zaloguj się → wybierz przycisk „Mobilna Autoryzacja” → zaakceptuj zmianę