Dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i chcemy być o krok przed oszustami.Od 18 marca 2024r. Twoje transakcje kartą debetową są jeszcze bezpieczniejsze.
Tak jak dotychczas będziemy monitorować każdą Twoją płatność kartą debetową (nie dotyczy kart kredytowych), aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty debetowej.
W wyniku naszej analizy płatności, Twoja karta może zostać odrzucona, a karta czasowo zablokowana.
Co w takiej sytuacji?
1. Otrzymasz od nas wiadomość SMS, o treści:
W przypadku zablokowania Twojej karty, otrzymasz dodatkowo wiadomość:
2. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.
3. Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.
4. Dalsze płatności kartą będą możliwe.
Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:
- 800 888 888(bezpłatne połączenie)
- 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).