Poznaj już dziś
Internet Banking dla Firm
Internet Banking na każdym urządzeniu z dostępem do przeglądarki internetowej.
Korzyści
Kontakt
Korzyści
Dostępność
24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
Oszczędność czasu
tu zawsze jesteś pierwszy w kolejce
Stała kontrola
nad finansami firmy
Wygoda
dostęp do produktów i usług Banku bez wychodzenia z biura
Elastyczność
możliwość dopasowania ustawień do potrzeb firmy

Co jeszcze oferuje Internet Banking dla Firm

Przelewy w kraju i za granicę
Import przelewów w formatach Elixir, VideoTel i innych systemów finansowo-księgowych
Podpisywanie przelewów za pomocą kart kryptograficznych 
Możliwość druku historii operacji do formatu PDF i Excel
Import kontrahentów z innych serwerów finansowych 
Podgląd  do lokat, kredytów, zleceń stałych
Zakładanie i likwidowanie lokat
 

 

Status do obsługi subwencji (Tarcza 1.0)

STATUS - STOPPED

STATUS STOPPED pojawia się w momencie gdy termin wykonania decyzji został wstrzymany, gdzie PFR potrzebuje więcej informacji aby uniknąć wydania niezasadnych decyzji.

 

WAŻNE!Komunikat dotyczący statusu STOPPED nie jest widoczny po stronie Banku - tylko po stronie klienta.

 

Status STOPPED to sytuacja, która ma pomóc klientom otrzymać możliwie najlepszą decyzję w sprawie umorzenia. Wyjaśnienie sprawy może w niektórych przypadkach potrwać nawet pół roku - nie jest to jednak sytuacja niepokojąca. Dopóki decyzja jest wstrzymana nie trzeba dokonywać żadnych wpłat. 

 

Urządzenie zaufane

Skorzystaj z możliwości dodania swojego komputera lub urządzenia mobilnego do „urządzeń zaufanych”.

 

Urządzenie zaufane” to urządzenie, z którego korzystasz tylko Ty (np. Twój prywatny komputer, smartfon czy tablet). Jeżeli posiadasz takie urządzenie, możesz zapisać je jako „zaufane” podczas logowania się do Internet Banking. Dzięki temu kolejne logowania do konta internetowego nie będą wymagały dodatkowego potwierdzania Twojej tożsamości.

 

 

Pamiętaj - możesz zapisać swoje urządzenie na liście urządzeń zaufanych wyłącznie wtedy, gdy jesteś jego jedynym użytkownikiem!

 

O czym musisz wiedzieć?

Urządzenie zaufane rozpoznawane jest na podstawie jego specyficznej i unikalnej konfiguracji wielu parametrów i danych. Oznacza to, że każdorazowa modyfikacja czyli aktualizacja jednego z analizowanych parametrów sprawi, że urządzenie nie zostanie już rozpoznane jako urządzenie zaufane. Stanie się tak np. na skutek aktualizacja systemu operacyjnego, aktualizacja przeglądarki internetowej, zmiany rozdzielczości monitora itp. Taki sam efekt przyniesie zaznaczenie w ustawieniach przeglądarki opcji „czyść historię i pliki cookie podczas zamykania przeglądarki” oraz praca na przeglądarkach  w  trybie  prywatnym.

Dlatego jeżeli dodałeś swoje urządzenie do listy urządzeń zaufanych a przy kolejnym logowaniu będziesz mimo wszystko proszony o dodatkowe potwierdzenie (hasło SMS z kodem uwierzytelnienia lub autoryzacja w aplikacji mobilnej) nie oznacza to, że coś poszło nie tak. Po prostu parametry Twojego urządzenia uległy zmianie (np. zainstalowała się aktualizacja) i dlatego nie zostało ono rozpoznane jako urządzenie zaufane. Możesz ponownie dodać je do listy urządzeń zaufanych.

 

Limity operacji w Internet Bankingu

Rekomendujemy wzmocnienie bezpieczeństwa rachunków obsługiwanych przez kanał internetowy. Bank Spółdzielczy w Sztumie umożliwia samodzielne określenie limitu pojedynczego przelewu wykonywanego w Internet Bankingu. Wystarczy, zalogować się do Internet Bankingu i w zakładce Pulpit → Twoje limity dokonać ustawień dokodnych dla siebie limitów.  Realizację zmiany należy zatwierdzić autoryzacją mobilną lub hasłem SMS. 

 

Zastrzeganie Internet Bankingu

  • W placówce Banku Spółdzielczego w Sztumie (w godzinach pracy placówki).
  • Wysyłając SMS pod nr 509 900 218 o treści „BI#identyfikator#PESEL”, gdzie „identyfikator” to login do Internet Banking.
  • W Internet Banking (zakładka Ustawienia → Kanały dostępu).

Bezpieczeństwo

Niech bezpieczeństwo będzie naszym wspólnym celem !

 

Nasze działania 

  • Szyfrowanie transmisji danych - dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta i informatycznym systemem bankowym, np.: identyfikator, hasło, dane osobowe, przekazywane są w postaci zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL z 128 bitowym kluczem szyfrującym. Szyfrowanie całości przesyłanych danych zapewnia gwarancję tajności ich transmisji. 
  • Unikalny identyfikator - dostęp do usługi Internet Banking dla Firm możliwy jest po podaniu unikalnego identyfikatora nadawanego przez Bank. 
  • Jednorazowe hasła - do zatwierdzenia dyspozycji realizowanych w serwisie czy autoryzacji czynności związanych z obsługą rachunku przez Internet. 
  • Powiadomienia SMS - komunikaty informujące o logowaniu wysyłane są na telefon, dzięki którym możecie mieć stałą kontrolę nad dostępem do rachunku. 
  • Obrazek bezpieczeństwa - to grafika wybierana samodzielnie spośród puli dostarczonej przez Bank. Obrazek stanowi dodatkowe zabezpieczenie - to rodzaj hasła, dzięki któremu, już podczas logowania, możecie upewnić się, że korzystacie z właściwego serwisu transakcyjnego.  
  • Wirtualna klawiatura - podczas wpisywania identyfikatora czy hasła możecie skorzystać z klawiatury wirtualnej, znajdującej się przy okienku logowania. To dodatkowa ochrona zwiększająca bezpieczeństwo przed keyloggerami czyli oprogramowaniem rejestrującym ruchy użytkownika na klawiaturze komputera. 

Wasze działania:

  • Korzystajcie ze sprawdzonych urządzeń a łącząc się z serwisem Banku korzystajcie tylko ze sprawdzonych urządzeń. Unikajcie logowania z cudzych komputerów, urządzeń mobilnych oraz ogólnie dostępnej sieci Wi-Fi.
  • Zainstalujcie program antywirusowy i korzystajcie z dodatkowych programów, które chronią komputery i urządzenia mobilne. Pamiętajcie o ich regularnej aktualizacji. 
  • Używajcie oficjalnego oprogramowania i aplikacji pobieranych wyłącznie z zaufanych źródeł.
  • Stosujcie skomplikowane hasła trudne do odgadnięcia (minimum 8 znaków, w tym duże i małe litery, znaki specjalne, liczby). 
  • Regularnie zmieniajcie hasła i nie udostępniajcie ich nikomu. Nie wykorzystujcie tych samych haseł, które stosujecie w innych systemach bankowych, na forach czy portalach. 
  • Sprawdzajcie wiarygodność witryny serwisu bankowego, z którym się łączycie Nie podawajcie swoich danych osobowych na niezaufanych witrynach, w szczególności waszego loginu i hasła bankowego. 
  • Nigdy nie logujcie się do banku poprzez link, który otrzymacie w mailu lub wiadomości SMS. Nie realizujcie transakcji na podstawie email. 
  • Uważnie czytajcie powiadomienia oraz komunikaty SMS, w szczególności potwierdzenia transakcji. Ich treść (rodzaj operacji, nr rachunku, kwota) musi zgadzać się z tym, co zleciliście w serwisie bankowym.
Zainteresowany? Nic prostszego
Zamów kontakt z pracownikiem
Zamów kontakt
Odwiedź nas w placówce

Zapraszamy do placówek Banku Spółdzielczego w Sztumie

Znajdź placówkę

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. W każdej chwili możesz wycofać zgodę na opcjonalne pliki cookie lub zmienić swoje preferencje. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej
Zobacz więcej
Zobacz więcej