W przypadku złożenia w placówce Banku Spółdzielczego w Sztumie zlecenia płatniczego w krajowym obrocie płatniczym, Bank Spółdzielczy w Sztumie doprowadza do uznania rachunku odbiorcy, w następujących terminach:
1. Zlecenia płatnicze skierowane na rachunki prowadzone w Banku - w dniu dokonania wpłaty.
2. Zlecenia płatnicze w złotych skierowane na rachunki prowadzone w innych bankach:
- złożone do godziny 11:45 – w tym samym dniu roboczym;
- złożone po godzinie 11:45 – w następnym dniu roboczym.
3. W przypadku zleceń płatniczych w krajowym obrocie płatniczym złożonych za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu, godziną graniczną jest godz. 11:30. Oznacza to, że zlecenia płatnicze złożone za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu do godziny 11.30 są realizowane w tym samym dniu roboczym, zaś zlecenia płatnicze złożone za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu po godzinie 11.30 są realizowane w następnym dniu roboczym.
4. Zlecenia płatnicze, które wpłyną po godzinie 22:45 (tj. po zamknięciu dnia operacyjnego) zostaną zrealizowane i przekazane z datą przyszłego dnia roboczego.