Przelewaj BLIKIEM na telefon
BLIKIEM w aplikacji BS Sztum szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.
- Bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
- Natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
- Bezpłatnie – 0 zł za wykonanie przelewu
Co jeszcze zyskujesz ?
|
Jak aktywować Aplikację?
System Android |
Aktywację można wykonać wybierając jeden z poniższych sposobów:
1. AKTYWUJ PRZY UŻYCIU KOMPUTERA LUB W PLACÓWKACH BANKU
Dodanie urządzenia mobilnego w bankowości elektronicznej
2. AKTYWUJ NA TELEFONIE
System iOS |
Aktywację można wykonać wybierając jeden z poniższych sposobów:
1. AKTYWUJ PRZY UŻYCIU KOMPUTERA
Dodanie urządzenia mobilnego w bankowości elektronicznej
2. AKTYWUJ NA TELEFONIE
Kod e-PIN ustaliłeś w trakcie aktywacji Aplikacji mobilnej Nasz Bank/BS Sztum –zapamiętaj go, jest ważny, przy jego pomocy logujesz się do Aplikacji mobilnej i potwierdzasz operacje. Co zrobić, gdy zapomnisz kodu e-PIN do aplikacji?Kod e-PIN jest znany tylko i wyłącznie Tobie, nie jest nigdzie rejestrowany i nie ma możliwości jego przypomnienia. Gdy go zapomnisz, poproś o pomoc w najbliższej placówce banku.
BLIK
Aktywuj BLIKA, w aplikacji
„Nasz Bank” wygodnie,
bez wychodzenia z domu!
Aktywuj BLIK-a
Autoryzacja mobilna
Mobilne potwierdzanie transakcji realizowanych w bankowości internetowej jest proste i wygodne, dzięki aplikacji BS Sztum. Możesz dokonać tego w prosty sposób!
W bankowości internetowej
Zaloguj się → Zakładka „Ustawienia” → Wybierz i rozwiń „Bezpieczeństwo” → Naciśnij przycisk „Zmień” widoczny przy opcji Sposób autoryzacji operacji
W aplikacji mobilnej BS Sztum
Zaloguj się → wybierz przycisk „Mobilna Autoryzacja” → zaakceptuj zmianę