Poznaj już dziś
BLIK
Aktywuj Blika już teraz i ciesz się szybkimi płatnościami gdzie chcesz !
Korzyści
Kontakt
Korzyści
Wygoda
płacisz za zakupy (również online) z wykorzystaniem aplikacji bankowej
Szybkość
przelewów online, bez potrzeby logowania do bankowości internetowej
Funkcjonalność
dostęp do bankomatu/wpłatomatu bez potrzeby użycia karty
Bezpieczeństwo
kontrola każdego etapu płatności: widzisz kwotę, odbiorcę i akceptujesz każdą transakcję jednorazowym kodem
Komfort
bez portfela, wystarczy smartfon

Przelew BLIK na telefon

WYŚLIJ PRZELEW BLIK NA TELEFON  

  • Nie musisz znać numeru rachunku bankowego
  • Przelew na konto odbiorcy dociera w kilka sekund
  • Z usługi możesz korzystać 24/7

 

 

 

 

 

ODBIERZ PRZELEW BLIK NA TELEFON

  • O każdej porze dnia i nocy (nawet w weekendy i święta)
  • Wprowadź swój numer telefonu do odbierania przelewów BLIK

 

 

 

 

 

 

 

 

Odbieranie przelewów BLIK na telefon dostępne jest w wybranych bankach, które oferują taką usługę.

 

Aktywuj usługę przelew na telefon BLIK


W aplikacji BS Sztum/Nasz Bank wejdź w Ustawienia (w dolnej części ekranu)

 

 

W aplikacji SGB Mobile wejdź w ustawienia BLIK i zarejestruj numer telefonu do odbierania przelewów.

 

 

Jak wykonać przelew BLIK na telefon?

 

W aplikacji BS Sztum/Nasz Bank

 

W aplikacji SGB Mobile 

1. Wybierz ikonę BLIK w dolnej części menu aplikacji

2. Na dole naciśnij ikonę "Przelew na telefon BLIK"

3. Wprowadź ręcznie numer telefonu lub wybierz z listy kontaktów

4. Wypełnij pola, wskaż kwotę przelewu

5. Zaakceptuj

 

 

Gdzie i jak korzystać z BLIK-a?

WYPŁACAJ Z BANKOMATU

 

Na ekranie bankomatu wybierz sposób wypłaty gotówki BLIK

1. W aplikacji bankowej wygeneruj kod BLIK

2. Wpisz wygenerowany kod BLIK na klawiaturze/ekranie bankomatu

3. Zatwierdź wypłatę w aplikacji bankowej

 

 

 

 

 

PŁAĆ W SKLEPIE INTERNETOWYM

Na stronie internetowej, gdzie dokonujesz płatności za zakupy wybierz płatność BLIKiem

1. W aplikacji bankowej wygeneruj kod BLIK

2. Wpisz wygenerowany kod BLIK na stronie płatności w sklepie internetowym

3. Zatwierdź płatność w aplikacji bankowej

 

 

 

 

PŁAĆ W SKLEPIE STACJONARNYM 

1. Poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić BLIKiem

2.  W aplikacji bankowej wygeneruj kod BLIK

3.  Wpisz wygenerowany kod BLIK na klawiaturze terminala płatniczego przy kasie

4.  Zatwierdź płatność w aplikacji bankowej

 

 

 

 

 

Aktywacja BLIKA

W Aplikacji BS Sztum
1. Zaloguj się do aplikacji BS Sztum
2. Wejdź w ustawienia pozycja BLIK
3. Suwakiem przesuń na tryb "Włączony" i ZAPISZ
4. Zaakceptuj kodem e-PIN do aplikacji
5. GOTOWE
 
 
 
 
 W Aplikacji SGB mobile
1. Zaloguj się do aplikacji SGB mobile
2. Wejdź w BLIK (w dolnej części ekranu aplikacji)
3.  Jeżeli wcześniej nie korzystałeś z BLIK-a naciśnij przycisk "Rozpocznij aktywację"
4. Wybierz rachunek do płatności BLIK
5. Naciśnij przycisk "Potwierdź"
6. GOTOWE

 


 Dołącz do milionów zadowolonych użytkowników!

Bezpieczeństwo

Korzystanie z usługi BLIK jest bezpieczne!

  • W celu pobrania kodu BLIK należy zalogować się do aplikacji BS Sztum, chronionej PIN-em lub TouchID/Face ID.
  • Transakcje kodem BLIK akceptowane są przez Ciebie za pomocą aplikacji mobilnej.
PAMIĘTAJ - Nie przekazuj kodu BLIK osobom, których nie znasz! Jeżeli ktoś z rodziny lub znajomych poprosi Cię o podanie kodu BLIK upewnij się, zadzwoń i zapytaj czy wysyłał do Ciebie prośbę.

 

zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.