Przedsiębiorco,
informujemy, że od 19 maja 2021r. udostępniliśmy możliwość
złożenia wniosku odwoławczego w ramach Tarczy Finansowej PFR dla mikro, małych i średnich firm
przez bankowość elektroniczną.
Procedura odwoławcza dotyczy firm, które otrzymały już subwencje, ale w kwocie niższej niż wnioskowana.
Czym jest odwołanie?
Odwołanie jest wnioskiem o przyznanie dofinansowania składanym przez przedsiębiorcę, który – wskutek złożenia pierwotnego – otrzymał decyzję o przyznaniu subwencji w kwocie niższej niż wnioskowana.
Jak wygląda proces odwoławczy?
1. Złóż odwołanie od decyzji PFR za pośrednictwem Internet bankingu w miejscu, w którym składałeś wniosek o subwencję TUTAJ;
2. Odwołanie kierowane jest przez kanał bankowości elektronicznej do PFR ,
3. PFR w ciągu kilku dni odpowiada również poprzez kanał bankowości elektronicznej.
WAŻNE! Odwołanie można złożyć nie więcej niż 2 razy w odniesieniu do jednej firmy.
Procedura odwoławcza nie dotyczy firm, które otrzymały odmowę wypłaty subwencji – te mogą składać kolejne wnioski o wsparcie od momentu startu Programu, po wcześniejszym wyjaśnieniu wszelkich okoliczności w ZUS, swoim urzędzie skarbowym i w banku.
Więcej informacji na temat procesu odwoławczego znajdziesz TUTAJ